27 januari 2010

Shopping



Idag har jag varit i skolan på föreläsning och lunchade sen med hon som jag ska jobba med. Hon var trevlig att prata med men med pluggandet gjorde vi inte så mycket förutom att dela upp arbetet. Sen har jag försökt börja skriva lite, men det är svårt att få ihop. När Mattias sen slutade jobbet så hämtade han mig så tog vi en tur till centrum för lite shopping, jag har så dåligt med kläder. Så jag shoppade lite på Gina Tricot. Skjortan åvan och nedan, skärpet nedan och en tunika för 49 kr. Det var verkligen behövligt, va länge sedan jag shoppade kläder så jag har lite dåligt med det...

Imorgon blir det lång skoldag för jag har lovat att hjälpa till på välkomstdagen i skolan före och efter min räkneövning. Sen ska jag nog med några skolkompisar från andra inriktningar till Collage på kvällen.



Etiketter: ,

9 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 27 januari, 2010 21:49 detta:

    snygga grejer!

    sv: hehe nä precis :p

    /neafoshoo  

  • Anonymous Sandra skrev 27 januari, 2010 23:39 detta:

    Gina har mycket fin shopping, finns alltid något!!

    svar: Haha ja man får ju passa på, det är lättare här än hemma måste jag säga. Bara dra på gymkläderna och åka hissen ner så är man där.. det är lättåtkomligt liksom och då blir man mer sugen.

    Verkligen!! Ja det är ju kul när man känner att det går bra.

    Det tror jag också att det är. Speciellt eftersom vi har kontrakt med dom så vill dom ju behålla oss som kunder. Nej det är inte resebolaget som bjuder, det är det enda vi betalat - biljetterna på flyget. Det är hotellet som bjuder, samma ägare som har våran lägenhet på Mallorca.  

  • Blogger Kashaya skrev 27 januari, 2010 23:51 detta:

    Snygga skjortor.=) Har också funderat på att inskaffa någon sådan.  

  • Anonymous Anneli skrev 28 januari, 2010 09:52 detta:

    Vad fina grejor! =D Jag hade också behövt lite nya kläder. Men just nu sparar jag ihop pengar till mitt gymkort så kläder får vänta, tyvärr =/

    Igår var ännu en bra dag för min del om man ser till godismängden, för den var lika med noll. Blev dock lite för mycket mat och tjuvtitten på vågen visar fortfarande ett stort plus. Men inte större än igår iaf =D

    Blir alltså plus imorgon, men nästa vecka då ska pluset vara väck med råge!!!  

  • Anonymous N I L M A skrev 28 januari, 2010 12:31 detta:

    vad kul med lite shopping, hihi!  

  • Anonymous Eva skrev 28 januari, 2010 12:49 detta:

    Fint, hos GT kan man verkligen göra fynd ibland.
    Sv: Jo, jag vet att det finns väldigt mycket i norra delen av stan. Har kikat på det den senaste veckan faktiskt, eftersom jag blev kontaktad av en tjej som hade lite problem. Ni bor kanske i samma område? :-o Ska eventuellt blogga om det i morgon.  

  • Blogger Kashaya skrev 28 januari, 2010 16:55 detta:

    Sv. Skönt att ni har längre tid än vanligt på er. Inte kul när det blir stressigt.  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 28 januari, 2010 18:13 detta:

    Härligt med lite shopping:)

    Svar: Ja och idag har vädret varit lika! Fast skulle inte köra bil idag iaf;P Men laga en hästhage och det var inte heller så trevligt;P

    Jadå jag lägger strax upp bilden på det jag gjorde om:)

    Ja;)

    /E  

  • Anonymous Anneli skrev 29 januari, 2010 08:38 detta:

    Hej! Du har fått en award av mig. Se min blogg.
    Kram!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)