16 februari 2010

God morgon!

Jag lyckades hålla mig fri från godis igår! Känns väldigt skönt för det har blivit för mycket av det på senaste tiden.

Maten gick bra igår:
Frukost: Dubbelmacka med rågform med julost och gurka
Mellis: En banan och energivatten
Lunch: Havregryn och quinoagröt med apelsin, pumpafrön och soyamjölk.
Mellis: Kopp kaffe med mellanmjölk, en apelsin och några torkade ekologiska aprikoser.
Middag: (Bilden) pastasallad vi hade kvar sen mammas fest, som jag hade inlagda kronertskockor (stavas det så?) och svarta bönor till.
Kvällsmål: Två apelsiner och några torkade ekologiska aprikoser.

Idag måste jag plugga... Den här inlämningen ska bli bättre och klar tidigare!

Etiketter: , ,

9 kommentarer:

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 16 februari, 2010 11:54 detta:

    Vad duktigt!:)

    Svar: haha ja jag med, vill helst hoppaöver;P men måst ejag göra något så försöker jag göra det direkt;P

    haha ja och man fryser innifrån och ut;P

    ja det är lite segt faktiskt:/ kostar ju som att hyra en lgh lixom! men det får bli såhär ett tag iaf:)

    /E  

  • Anonymous N I L M A skrev 16 februari, 2010 12:23 detta:

    vad god pastasalladen såg ut :D  

  • Blogger Kashaya skrev 16 februari, 2010 14:15 detta:

    Såg riktigt gott ut.=) Älskar kronärtskockor!  

  • Anonymous Sandra skrev 16 februari, 2010 14:46 detta:

    Åh det såg gott ut.
    Och vad duktig du är, heja dig!!

    Svar: Oh det har du gjort? Jag köpte faktiskt till mig och en kompis i helgen men det blev inget av det, hon var för bakis och sen lämnade jag dom hos henne. Orkade inte konka dom 10 mil hemåt igen :P

    Haha ja det är ju det. Men annars kan man ju bara köra en hemmafest, bjuda in några vänner dricka lite vin och köra singstar/buzz det är kul det med. Tjejkväll =)

    Det förstår jag! :) Det hoppas jag också att ni kan.

    Ja denna lägenheten vi har nu fixade klubben genom sina kontakter, det brukar lösa sig rätt bra. Jag läste 2 terminer här nu eftersom jag visste att vi skulle stanna året ut 2009 men nu har jag tvekat lite inför 2010, tyvärr. Det är vad man gör det till.. samtidigt som det är en jobbig känsla att inte veta vart man hamnar så är det på sitt sätt spännande. Men jag längtar inte tills dom sista månaderna, när vi flyttade 2007 var det äckligt nervöst ett tag!  

  • Anonymous Anonym skrev 16 februari, 2010 17:14 detta:

    duktigt att du lyckades hålla dig borta från godiset :p

    sv: hehe, ja den här är också gammal ^^

    /neafoshoo  

  • Anonymous Anneli skrev 16 februari, 2010 19:09 detta:

    Woho! Heja dig! Vad du är bra! =D  

  • Anonymous Eva skrev 16 februari, 2010 19:35 detta:

    Jag försöker också hålla mig från godis, eftersom jag märker att jag mår bättre då. Det är bara så himla svårt... :-)  

  • Anonymous Classy skrev 17 februari, 2010 00:47 detta:

    Haha, ja verkligen.

    Men du kommer säkert klara det, din vilja verkar vara stark! Bara se till att du fortsätter motivera dig till det på olika sätt :)

    Jo det har du rätt i, har blivit rätt mycket onyttigt för mig sista tiden, haha :P

    Fast egentligen, vems mage kan må bra av att bara gå på flytande? :S :P Ändå så gör man det...

    Hur har du det annars då gumman? :)  

  • Anonymous Cissi skrev 17 februari, 2010 11:23 detta:

    Du är duktig du!

    Ja det är ett vaccin man dricker mot kolera och magsjuka. Finns ju sånna äckliga magsjukor i egypten så kosta vad det kosta vill men jag ska inte bli magsjuk! =P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)