15 februari 2010

Lunchdax


Är precis hemkommen från skolan där vi hade redovisning av vårat arbete på engelska... men som tur va han inte min grupp idag heller, jag är glad men förvånad... men vi kommer att få göra nästa gång och då är det ju den svåraste uppgiften så jag hade kanske nästan hellre velat redovista idag.
Nu är det lunch, blev havre och quinoagröt med apelsin, pumpafrön och sojamjölk till. Jättegott!
I helgen har jag haft fullt upp så jag har inte kunnat uppdatera bloggen, för jag jobbade och sen hade vi överaskningsfest för mamma i lördags också så det blev sent så jag sov bort en stor del av söndagen innan jobbet och efter jobbet var jag tvungen att plugga.
Men nu ska jag svara på alla kommentarer och sen nog städa lite...

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 15 februari, 2010 17:25 detta:

    hoppas redovisningen går bra :)
    /neafoshoo

    sv: jaa :)  

  • Anonymous Cissi skrev 15 februari, 2010 17:26 detta:

    Spännande, den där gröten har jag aldrig prövat :)  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 15 februari, 2010 23:00 detta:

    Det går nog bra för er nästa gång:)

    Svar: Ja det är hemskt att duscha kallt;P

    Jo jag kan ha han hemma men har inget sällskap till honom så då får han flytta till ett annat stall också hyr jag stallplats där så länge:)

    ja precis! nej usch för stress:P

    /E  

  • Anonymous Sandra skrev 15 februari, 2010 23:10 detta:

    Oj så gott :)

    svar: Haha ja eller hur? Men så Stalin-aktig vet jag inte om jag tycker jag är men dom säger det :P

    Tror det är nån killgrej det där, Bruce Willis är enligt dom så macho det kan bli..

    Det är skitkul.. det perfekta förfestspelet ju!!

    Det kan jag tänka mig, mycket rännande fram coh tillbaka.

    Som sagt, en storslagen favorit hos mig. För det finns precis allting.. vad man än tycker om. Sen är det otroligt fint också.. många storstäder bli ju ganska lätt tråkiga men Amsterdam är färgglatt och fiiint :)

    Fotboll är mycket resande. Och mycket flyttande. Man vet ju aldrig hur det ser ut.. nu går Js kontrakt ut i december så då ska det bestämmas om man ska skriva nytt eller leta efter en annan klubb i Sverige eller annat land. Det är inte det lättaste, så vi håller på allt nu du vet ny lägenhet, skola etc. Man vill inte binda sig fall man flyttar om 10 månader liksom.  

  • Anonymous Melinda skrev 16 februari, 2010 12:56 detta:

    Såndär gröt har ja aldrig smakat! Kanske ska göra det :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)