02 februari 2010

Resultat

Idag va det en sen skoldag, hade föreläsning 15-17, men med busstider så va det 1,5 h dit och 1 h hem också. Det är jobbigt att de satt en tvåtimmarsföreläsning varje dag istället för att lägga två per dag. Tyvärr var bussarna sena idag pga trafikkaos i city... Ibland tycker de bara kan ta och ta bort bilkörningen i city! Alla som sitter i milslånga köer själva i en bil, så onödigt! De kunde sätta in en massa bussar istället.
Dagens vägning visade -0,5 kg och totalt -1,3 nu på tre veckor, det går inte fort men det går neråt iallafall. Hur mycket jag har kvar kan ni se på sidan "Om mig" där jag lagt in en ticker som räknar ner.

Etiketter: ,

11 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 02 februari, 2010 22:40 detta:

    roligt att det går neråt :)

    sv: ja, hehe :) tack

    /neafoshoo  

  • Blogger Matilta skrev 02 februari, 2010 22:50 detta:

    Grattis till minus! Själv hade jag -0,1 så här går det inte heller fort hahaha. Är du aktiv på VK eller smyger du bara i kulisserna? :)
    kram!  

  • Blogger Emelie skrev 02 februari, 2010 22:55 detta:

    Härligt att det går neråt iaf :)

    SV: Jo, det har varit rätt segt idag men känner mig lite piggare förutom värken som kommer och går...

    Vad gäller hästarna så är det ju Baskjir (eller hur det stavas) Curly och American curly som ska vara vädligt bra för allergiker. Islänningarna är så gott som samma som vanliga för min del.Förutom bara hästarna så är jag ju allergisk mot både hö/gräs och allt damm som blir i stall så därför kommer det aldrig funka. Rida och så går jättebra men jag kan inte pyssla med dom tyvärr :(

    Kram  

  • Anonymous Classy skrev 03 februari, 2010 00:26 detta:

    Ja visst är dom :) Precis, de ska va lika för alla :) Dock har vissa människor svårt att förstå det :S

    Fy fan, jobbigt med förskylning, hoppas du blir bättre snart :) Jo då här är det bara bra faktiskt :D

    Föresten, du behöver vell inte gå ner i vikt! :)  

  • Anonymous Anneli skrev 03 februari, 2010 09:01 detta:

    Woho!!! Grattis, grattis! Och bra jobbat!

    Sv: Igår frös jag inte så mycket. Hittade ett par tjocka, luddiga, "fodrade" strumpor så de hjälpte en hel del. Dessutom stod vi inte still lika mycket igår.

    Ja, småsteg i rätt riktning är bättre än stora hopp. Mycket lättare att man trillar om man hoppar och det brukar vara svårt att ta sig upp då också.

    Haha, ja det kan ju vara så att de tror att de har status bara för att de ligger där de ligger. Det finns ju folk som anser sig ha status bara för att dem bor där så =P  

  • Anonymous Sandra skrev 03 februari, 2010 11:07 detta:

    Kul att det går framåt med träning och maten :)
    Och jobbigt det där med att pendla, det tar ju mycket extra tid.

    svar: Ja det gick så bra så.

    Aha, men det är ju alltid något.

    Vi var i Budapest, så det är ett tips. Billigt att bo och billigt att leva, shoppa etc.

    Det tycker jag också, det är deras sätt att få den typen av kunder som dom verkligen vill satsa på. Klart det finns nackdelar, det finns det med allt.  

  • Anonymous Cissi skrev 03 februari, 2010 16:20 detta:

    Grattis igen då ;D

    Vad pluggar du till?  

  • Anonymous Eva skrev 03 februari, 2010 16:29 detta:

    Precis vad jag tänkte i morse när jag såg trafikkaoset och bilarna som stod helt stilla! MÅSTE verkligen alla ta bilen? Eller är det bara lathet?
    Sv: Menar du att du vaknar med rivmärken som du inte vet vart de kommit ifrån? Ha lite koll på det, så inte du också är drabbad... Jag får inte mina på natten utan mitt på dagen när jag är helt vaken. Det är därför jag är fullständigt övertygad om att jag inte orsakat dem själv. Ibörjan blev jag livrädd, men nu blir jag bara förbannad när det händer. Och fundersam, för självklart så undrar man vad det handlar om...  

  • Blogger Kashaya skrev 03 februari, 2010 17:24 detta:

    Jobbigt med två timmars seminarier/föreläsningar när man har en bit att åka. Restiden blir lika lång som tiden man är på universitetet.=(

    Sv. Ja jag vet faktiskt inte hur den kom varken dit eller därifrån... har aldrig sett en svan där tidigare men det är väl iofs inte jättelångt till vatten.

    Nej det är sjukt svårt att komma på..

    Ja jag höll faktiskt på att somna under studiebesöket på Kammarrätten idag... fick kämpa för att hålla mig vaken, var alldens varmt och kvavt.  

  • Anonymous emma härnqvist/perfektion skrev 03 februari, 2010 17:35 detta:

    precis, känner mig inte direkt hundra.. ska bädda ner mig å soffan och ligga här resten av kvällen. själv då?

    p.s. kom ihåg att delta smyckes-tävlingen hos mig i samarbete med Bracy.  

  • Anonymous ERICAPERZZON skrev 04 februari, 2010 18:39 detta:

    Man ska gå ner sakta så det är ju jättebra att det går ner iaf:) Törs inte ställa mig på vågen själv;)

    Svar: Nej alltså jag vet inte vad det är med mig, mycket stress antar jag fr då får jag dålig hy:/

    ja precis;P jag har fått 4 nu så får se om jag orkar göra någon till;P

    ja men det känns också dumt att ta bilen för att träna när man kan träna gratis ute;P jag känner lite så iaf;P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)