11 oktober 2008

Filmer


Igår såg jag och Mattias (min kille) på nya doomsday. Den va bra, men jag tror jag börjar tröttna på filmer om virus och andra saker som tar död på männskligheten... Såg på the mist idag och då kännde jag verkligen att det inte va lika intressant längre. Älskade sånna filmer förut, men nu har det varit så många. Ska nog se andra sorter ett tag nu... action är bra :)


Har jobbat både fredag och lördag, ska jobba imorn me plus att jag har jättemycket i skolan, så jag känner mig ganska slut.

Borde kanske satsa på tentan istället för att göra jätteuppgiften till seminariet... Jag får tillgodoräkna mig fråga tre på tentan då, men börjar fundera på om alla dessa uppgifter verkligen är värda det...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)