10 oktober 2008

Stressig dag!


Idag har jag varit riktigt produktiv :) Först va jag i skolan på ett tre timmar långt seminarie. Det va faktiskt intressant, vi fick praktisera en sorts marknad genom att låssas vara säljare och köpare, man förstod det lite bättre efteråt :)


Sen när jag kom hem åt jag en "halv lunch" för att sen åka till gymmet (ville inte vara för mätt) va där ca en timme innan jag kom hem en timme innan jag skulle börja jobba... åt snabbt min andra halva av lunchen, drack kaffe, kastade mig in i duschen och fixade till mitt helt utsmetade smink så att jag inte såg ut som ett spöke på jobbet. Kom till jobbet ca 1 min innan jag började... brukar vara där ca 10 min innan så det känndes inte så bra, men det händer ju inte så ofta :P


Nu har jag kommit hem från jobbet och ätit en god middag som min kille fick laga eftersom alla andra jobbade :P (utom pappa då, men han kan inte laga mat :P )


Ska väl ta och kolla på doomsday som vi hyrt innan jag ska sova, ska jobba tidigt imorn.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)