28 oktober 2008

Två år med killen idag :)

Idag för två år sedan blev jag och min kille tillsammans :) Faktisk min första pojkvän, och det håller fortfarande. Lite ovanligt tror jag... Har inte blivit nåt firande direkt eftersom jag pluggar till tentan på fredag... :/ Men jag bakade en kladdkaka till honom som jag bara smakade en liten bit av :) Och lite deg :P Vi ska fira på lördag istället.
På fredag ska han till 360 mednågra kompisar som han lovat ta med dit :) Får se om jag följer med... Om Emelie följer med kanske...

Vikten stod still den här veckan med... 67.0! Vågen rör sig varken upp eller ner.. ska väl va glad att den inte gått upp eftersom jag varit sjuk och åt godis 3 dagar i helgen... Igår kunde jag träna igen! Äntligen är förkylningen över!!

På bilden: Jag och Mattias för ca 2 år sedan. Jag va lite lättare...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)