25 november 2008

+0,7???

Hur kan vågen visa det??? Jag har ätit mellan 1300-1400 kcal, tränat 4 dagar och inte ätit godis. Ändå så har jag gått upp?? Det låter helt ologiskt. Har gjort exakt som veckan innan, och då gick jag ner 1 kg... Vågen krånglade idag, men kan nog inte vara det för den stämde bra på min kille...

Hade sån stor lust att ge upp idag efter det beskedet, jag har kämpat som en galning förra veckan för att gå upp. Va med mamma och lillasyster i affären, de handlade godis och det va jättemånga goda sorter. Jag var så nära att köpa, men lyckades som tur va hålla mig borta...

Va på gymet idag och igår. Tog det ganska lugnt idag eftersom jag kanske kan hålla på att bli sjuk, kände av lite i halsen imorse... så jag tar det försiktigt.

Fick en amaryllis av mamma idag :) Det är så fint med julblommor :) (en amaryllis på bilden från sid: http://www.art.net/studios/hackers/strata/amaryllis/ )

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 26 november, 2008 07:36 detta:

    Kanske kört för hårt? Ha du sovit bra, kroppen behöver sova för att gå ner i vikt. Men de kan ju även vara de att de är muselmassa.

    Kan de vara så att din kropp kanske behöver godis för att gå ner i vikt ;)

    Stor pepp-kram  

  • Anonymous Anonym skrev 28 november, 2008 09:14 detta:

    Sånt e så trist! Jag gick oxå upp. Fast "bara" 0,3. Jag hade ju dessutom ätit fel tre dagar förra veckan, så får skylla mig själv.

    Om det är så att du tränat hårdare än du brukar så kan det vara vätska som bundit sig i kroppen/musklerna. Eller så har kroppen bundit vätska av någon annan anledning, för inte har du gått upp i fettvikt när du ätit som du ska och tränat. Tänk på det!

    Håller tummarna för att det går neråt för både dig och mig nästa vecka istället.

    Lycka till! =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)