18 november 2008

- 1 kg!

Jaaaa! Godisfria veckan betalade sig :P -1 kg idag :) Så nu ligger jag på 65,8 kg vilket gjorde att jag fick mitt rosa nattlinne jag köpte för flera månader sedan som betöning :)

Startade om idag, för det här målet skulle gå ut den 20:de november. 2 kg på 2 veckor är det nu :) Hoppas jag klarar det. Sen blir det att försöka hålla vikten under december....

Imorgon är det dugga... kan ingenting. Dålig lärare + dålig bok = omöjligt att lära sig.

Godisfritt idag med :)

Blev tyvärr inget gymande idag. Jag var för trött... sov inte så bra inatt.

Bild från: http://www.typepad.com/t/trackback/763/1830579

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 18 november, 2008 22:16 detta:

    Härligt jobbat :D Ska försöka ta tag i all nu med, men de är svårt speciellt nu när man har så himla mcycket i skolan så de bli de lättaste som man stoppar i sig.  

  • Anonymous Anonym skrev 19 november, 2008 11:57 detta:

    Grattis till minuset!
    Lyckades få i mig fler kalorier igår, bland annat tack vare ditt nöt-tips. Så, tack så mycket! =D
    Hade vägdag idag, tappat 1,3 kg sen förra veckan. Bra start på dagen ;)
    Just det ja, höll på att glömma: Jättebra jobbat med godiset! tummen upp, upp, upp för dig! =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)