17 november 2008

Plugg, gym, plugg....

Så ser mit liv ut :/ har inte ens haft tid att göra så "roliga" saker som att byta till vinterdäck på bilen eller städa....

Har varit godisfri idag igen :) Känns bra. Får se hur långt det går...

Imorgon blir det skola, gym sen plugg tror jag... mitt vanliga roliga liv... skulle inte vara fel att hinna träffa kompisarna ibland.. och när man gör det orka vara normal... de måste snart hata mig :(

Liljorna på bilden kom min kille hem med till mig idag :) Tyckte att jag verkade behöva det sa han :) Gulligt, och han hade så rätt :)

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 17 november, 2008 21:31 detta:

    8 dagar godisfri nu då. Bra jobbat! =)
    Jag vet ju att jag ska äta mer. Men, jah...vet i sjutton hur jag klarat dagen på så lite. Ska planera nu vad jag ska äta imorgon så att jag får i mig allt jag ska.
    Kör hårt!
    /Anneli (zannely)  

  • Anonymous Anonym skrev 18 november, 2008 22:39 detta:

    Lycka till du med! Ja, man pluggar bättre med lite godis vid sidan om, de känns inte lika frestande med en morot tyvärr..  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)