19 november 2008

C i Microekonomi :)

Fick reda på betyget i microekonomin idag, fick C så jag klarade det :) Skönt det.

Hade dugga i morse i macroekonomi, gick nog inte så bra. Va jättesvårt som väntat. Sen va jag på gymet och har sedan städat lite på rummet. Men det är mycket kvar att göra... måste börja läsa till nästa dugga också... :S

Till middag lagade jag en nyttig wok. frusna grönsaker med green curry, soya och lite olja. Till det hade jag fullkornscouscous :) (Bilden). Annars har det varit en ganska vanlig dag... inte så mycket roligt att skriva om... godisfri igen....

3 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 19 november, 2008 23:17 detta:

    Ja jag tog en paus i allt pluggandet och julstädade lite :D  

  • Anonymous Anonym skrev 20 november, 2008 14:04 detta:

    Bra, jobbat! Godis är äckligt ;)
    Jo, lite under blev det ju, men igår blev det en del över. Så allt som allt har det nog jämnat ut dig nu =)  

  • Anonymous Anonym skrev 20 november, 2008 18:24 detta:

    Ja, jag försöker sätt upp små mål. mitt mål nu är komma under 75kg.. då ha jag tappat 10 kg. skulle vara skönt att fira julen med att man ha gått ner så mkt. Fast de är på 1 1/2, men, men.. Sakta går de men då kanske man tänker efter en gng till innan man vräker i sig.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)