23 november 2008

Godisfri vecka 2 avklarad :)

Funderar på att tillåta mörk choklad nästa vecka, kan vara bra hjälp att komma upp i kcalen vissa dagar...

Har jobbat idag, har precis ätit min sena middag bestående av fiskpinnar med pizzasallad. Tror jag är den enda som vill ha det :P

Sitter och äter frukt nu och ska äta lite glass så jag kommer upp i mina kcal...

Det ska bli snöstorm inatt, blåser redan mycket och snöar... kommer bli kaos på vägarna imorn. Tur att jag åker komunalt :P

Bilden är på min krukgran jag köpte på ikea igår, ska klä den närmare jul :)

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 24 november, 2008 11:59 detta:

    Kanonbra jobbat! =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)