11 november 2008

Dag 2 Godisfritt och samtal från Nrj

Igår lyckades jag att hålla mig borta från godis igen :)

Igårmorse när jag satt på föreläsning så ringde det från "dolt nummer" på min mobil. Jag svarar inte, men när de ringer för andra gången så tror jag att det kan vara nåt viktigt.

Jag springer ut från föreläsningen och svarar. Då börjar en röst som jag känner igen från Nrj morningshow me Knappen och Hakim (Wake up call) prata om att de har råkat smascha sönder bakdelen på min bil och rabblar upp reg nummret. Redan där flera fel. 1. Jag backar alltid in på parkeringen. (så de skulle ha tagit sönder framdelen) 2. Bilen står i min pappas namn, så de skulle ha ring honom om de kollat reg nummret. Eftersom jag kände igen rösten så blir jag jätte nervös och blyg. Så jag är jättetråkig och säger att de borde ringa min pappa eftersom det är han bil... jag kommer nog inte med i radio. Min elake pojkvän va den som anmälde mig.... för att han vet att min bil är det som betyder mest för mig! Det va mormors bil när hon levde. Hon visste att jag skulle ta väl hand om den och ville därför att jag skulle ha den.
Konstigt nog sa de aldrig att det va de som ringde... tänk om jag trott att min bil va trasig och rusat hem från lektionen? Men de kanske märkte att jag va för lugn för att ha trott att min bil va trasig...

Bild från www.nrj.se

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)