12 november 2008

Dag 3 Godisfritt

Idag har jag som överskriften säger varit godisfri för 3:e dagen :)

Var på gymet och tränade imorse, men va inte riktigt på humör så vart väl inte lika länge som vanligt. Sen hem och göra sig i ordning, plugga lite sen iväg till täby för att möta Mattias som jag blev sur på så vi åkte hem med endast ett par strumpor till mig... Sen försökte jag plugga mer men va på för dåligt humör.

Nu är jag som tur är inte sur längre, mattias och jag har varit ute och gått/joggat i en halvtimme så jag känner mig rätt pigg och glad nu. Men lite sent nu att försöka plugga...

Bild från: www.gymomotion.se

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)