13 november 2008

Dag 4 Godisfritt och shopping :)

Min fjärde dag utan godis. Men den verklige prövningen börjar imorn... fredag - söndag brukar jag kunna föräta mig på lösgodis :S Jag ska inte!

Idag var jag i skolan på gruppövning. Men jag hade tagit fel på tiden. Vi hade lektion 8-10 inte 10-12 som jag trodde... så 20 över 8 messar min kompis mig och frågar vart jag är... fick ta bilen och köra till skolan (åker alltid tåg annars) Tyvärr fastnade jag i köerna så det tog ca 35 min dit men bara ca 17 min hem.. ändå missade jag de värsta köerna som tur va.

Har beställt "vår ekonomi" på biblioteket som jag fick tips om av "Arga mamman". Tack för tipset :) Ska hämta ut boken imorn.
Va också och mötte Mattias i Täby centrum och köpte en stickad tröja och linne på veromoda. Blev bara ca 220 kr för båda :) Sen 2 nagelack (under- och överlack), ett diadem och ett par örhängen. Storshopping för att vara mig :)

Va på gymet efter skolan och ska ta en liten promenad nu :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)