15 november 2008

Dag 6 Godisfritt

Ännu en godisfri dag och det känns jättebra! Har inte alls samma godismåste när jag nu verkligen bestämt mig och räknar dagarna. Sen hjälper all peppning jag fått från er på viktklubb.se otroligt mycket :D

Idag va jag på gymmet imorse, sen har jag bara pluggat men ändå inte läst mer än ett kapitel i boken :( Den är jättevår och man måste läsa om och fundera så att det tar sån tid... Jag som hade tänkt läsa 4 kapitel idag, men va nog lite överambitiös. Sitter fortfarande och pluggar, och gör nog det ett tag till :/

Såg en bra film igår, perfect stranger med Bruce Willis och Halle Berry. Den hade bra vändningar.

Bild från: http://www.imdb.com/title/tt0457433/

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 16 november, 2008 22:24 detta:

    De första godis fria dagarna är svårta men de blir lättare och lättare ju längre tiden går..  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)