16 november 2008

Dag 7 Godisfritt! Jag klarade det!

Klarade en godisfri vecka :) Men ska satsa på en till godisfri och alkoholfri vecka med EngEL_.

Kan behöva det innan allt julbak kommer igång. Jag älskar att baka! (Fast är kanske inte jätteduktig på det... )

Idag har jag suttit och läst hela dagen... bara varit iväg och skjutsat morfar och hans sällskap Keity till en middag. Ska sitta och läsa hela dagen imorn också... ska nog till gymet också.

Det snöade här för första gången idag :) Den låg inte kvar, men det va stora flingor och höll på ett tag. Måste försöka hinna byta till vinterdäck i veckan...

Bilden är på min bil :) En skoda felicia -00 som jag satt namndelaker, rosa galler fram, vita sidoblinkers och så hade jag blått neon på, men neonet det förstörde verkstaden...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)