20 november 2008

Du är vad du äter

Såg på det programmet idag. Va nog bästa avsnittet tror jag. Hon som va med var så possitiv och lyckades jättebra! -14,6 kg på 8 veckor... Jag blev så inspirerad att jag gick in på sidan efter programmet och beställde Mighty greens från http://www.skippersmart.se/product.aspx?productID=27 (bilden är därifrån också). Tänkte ta av det innan jag tränar eftersom det ofta brukar vara 2-4 timmar efter frukost jag tränar. Låter nyttigt och bra med :)
Hon såg ut att laga så god mat i programmet. Ska försöka mig på kikärtsburgarna nån dag tror jag...

Va på gymet för 3:e gången idag, så nu är ett av mina veckomål uppfyllda. Ska bara vara godisfri veckan ut också.

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 21 november, 2008 09:28 detta:

    Vad skönt att klarat av ett av målen redan innan helgen =D Och godiset kommer du ju klara dig utan, det finns ju frukt och nötter ;D

    Jo, jag vet ju att det inte fungerar som VV. Men vissa dagar blir det mer mat och andra mindre, det är mer naturligt att göra så för kroppen (tycker jag). Men jag ska ju inte äta så lite som jag gjorde i måndags. Fy, mig!

    Lycka till idag!
    Kram!  

  • Anonymous Anonym skrev 21 november, 2008 16:20 detta:

    Oj, va duktigt ! Bra kämpat  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)