21 november 2008

Fredag :)

Har precis ätit en god middag bestående av potaisklyftor, kidneybönor, machesallad och lite bearnaisesås :) mums. Sen blir det gb lightglass till filmen pans labyrint tror jag...

Hade egentligen två föreläsningar idag, men hoppade över eftermiddagsföreläsningen så att jag skulle hinna till gymmet och läsa lite innan det va dags att laga middag, men jag han bara med gymet. Läsa får jag försöka hinna med imorn, efter jobbet.

Har ett väldigt godissug.... det kommer inte direkt bli bättre av att jobba i en mataffär imorn... se alla köpa sitt lördagsgodis och gå förbi lösviktsgodiset hela tiden... och så står ju alltid kassorna i alla butiker nära godiset... men det ska jag klara! Inget godis denna vecka, och helst inte förrän december.

Bilden är på min föreläsningssal Aula Magna på Stockholms universitet, tyvärr är inte bilden så bra... från sid: http://www.konferensservice.su.se/pub/jsp/polopoly.jsp?d=556&a=1566

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 22 november, 2008 10:33 detta:

    Heja, dig! Klart du klarar dig utan godiset. Det är bara och tänka på hur bra du kommer må när du klarat även det målet =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)