30 november 2008

Julpynt

Har julpyntat lite igår och idag :) Blev ganska fint.

Börjar bli väldigt trött på att vara sjuk... fast det är ju ganska mysigt när man har en kille som tar hand om en :P

Har bara legat i sängen senaste dagarna och mått dåligt. Medan han har bakat scones, varit min chaför till doktorn å så :) Lite mysigt. Han har också varit sjuk, men idag är han bättre och ska till jobbet imorn, så då får jag klara mig själv...
Idag känns huvudet lite bättre. Skönt, men jag är fortfarande så trött. Drömmer så mycket på nätterna, så jag somnade när jag satt och pluggade idag... inte så bra.














3 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 01 december, 2008 09:22 detta:

    Usch då, inte kul att vara sjuk. Får hoppas att du blir frisk snabbt.

    Jag lär ligga på plus på onsdag. Har ätit RIKTIGT dåligt den här helgen. Tror jag har varit för stressad av allt som ska hinnas med, för när jag blir stressad äter jag. Och det är ju inte den nyttiga maten jag är ute efter heller *suck*.

    Aja, nu kommer jag köra hårt de tre veckorna som är kvar, så får vi se hur långt jag kommer ;D

    Krya på dig!  

  • Blogger Mattias skrev 01 december, 2008 12:21 detta:

    Va snyggt vi gjorde älskling! :)  

  • Anonymous Anonym skrev 02 december, 2008 16:08 detta:

    Tro mig det var värre än det låter =P
    Klart jag kör på. Det är ju bara tre veckor nu. Lättare att säga nej då =D

    Fast imorgon kommer det bli ett STORT plus. *suck* Men det är bara att ta och sen köra på för fulla muggar.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)