03 november 2008

SCF och tuggmåste!

Igår va jag, Mattias och hans lillebror Andreas på Street Cars Fest i Kistamässan :) det va jättekul att se alla stylade bilar. Hoppas min kan komma dit nån dag! Måste bara få ihop ca 20 000 kr först :/
Köpte två kill-switch knappar (tror jag det heter) och en kondensator så att slutsteget ska få jämn strömtillförsel när vi koplat in det.

Tyvärr har jag haft ett tuggbehov i helgen, värst igår... tror inte jag gick över 2000 kcal ändå...

I fredags fick tjejerna med mig till 360 :) jättekul, men alkohol innehålle inte lite kcal, och jag hade inte räknat med att gå ut... Skäms lite när man ser hur konstiga miner jag gjorde på bilderna och så från i fredags.. "Tyvärr" kan jag inte skylla på alkoholen, utan jag va så trött och förvirrad som vanligt... usch usch

Bilden är SCFs poster från www.streetcarsfest.com

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)