22 november 2008

Snö!!!!

När jag gick upp i morse så va allt helt vitt! Snöade jättemycket... så jag väckte killen så han fick se (och skjutsa mig till jobbet :P). Min bil har ju sommardäck... och va väldigt insnöad (bilden) Det har varit så vitt och vackert ute hela dagen :) Tyvärr också väldigt halt och kallt, så man vill inte vara ute :P

Efter jobbet åkte jag, Mattias och mamma till Ikea och handlade lite julpynt och lite annat mamma behövde. Jag köpte en gran (liten i kruka, men ingen en), silvriga stora julgranskulor och små silvriga kulor till min lilla gran :) Längtar tills jag kan sätta upp allt :) ska väl börja så smått snart.

Nu har jag precis kollat på "blond and blonder" och ätit pistageglass, jag hade råd med det inom mina kcal idag :)

Imorn måste jag verkligen plugga, tiden går så fort nu innan jul, snart vägdag igen också.....

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 23 november, 2008 10:46 detta:

    Haha, ja det verkar minst sagt vara dags för vinterdäck =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)