03 december 2008

Dugga imorgon...

Usch ser verkligen inte fram emot den, har suttit och pluggat som en galning, men fattar ändå ingenting :( Ska väl sitta lite till och bläddra i boken.

Har inte varit en bra dag (som den senaste veckan). Har iallafall ätit bra måltider. Men sen blev det dumle och lite chips nu på kvällen :/ inte bra!Jag tänker inte så mycket på vad jag äter nu, men jag måste sluta att äta godis i veckorna. Annars kommer jag hinna gå upp alla kilon och fler innan december är slut...

Jag blir så röd i ansiktet när jag äter godis... Förstår inte varför. Ser ut som att jag varit på gymet...

Bild från: http://www.fazermakeiset.fi/sv/Dumle/Sortiment-Ny.aspx

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 04 december, 2008 09:33 detta:

    Kanske blir röd eftersom kroppen sätter igång förbränningen på högvarv? Jag brukar bli jättevarm om jag äter mycket mat, framförallt om den innehåller mycket socker. Kroppen måste ju jobba mer för att bli bryta ner och förbränna allt.

    Svårt att låta bli chips och sånt gottis mitt i veckan när man väl börjat. Men du kommer klara det! Du klarade ju 2 veckor utan godis då kan du ju klara att bara äta snask på helgen =D You can do it!

    Jag är ju sån att har jag bestämt mig för att jag ska göra något så gör jag det. Det är både på gott och ont, den här gången var jag ju smart nog att ändra mina planer lite så jag slapp kramp eller andra skador. Brukar oftast göra det, men det händer ju att jag är lite för envis =P

    Lycka till nu!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)