02 december 2008

Jag måste ha sett fel....

för vågen visade annars på -1,8 kg idag... Jag har bara levt på godis i en vecka... När jag va jätteduktig förra veckan så gick jag upp, och nu ner... fattar ingenting. Måste vara för att jag hade mens förra veckan, och nu har jag ätit miniportioner hela tiden, för jag har inte varit hungrig eftersom jag varit sjuk. Min mage va helt tom i morse, måste varit det. Allt är väl tillbaka + lite till nästa vecka.

Har suttit och pluggat nonstop sen jag kom hem från skolan idag. Känner mig helt snurrig nu... har duggan iövermorgon och jag har inte kunnat plugga så bra när jag va sjuk (bara somnade över boken :P). Blir en likadan pluggdag imorn.

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 03 december, 2008 12:58 detta:

    Risken finns ju att det går upp nästa vecka. Men det finns ju en chans att du står still eller går ner också. Tills dess kan du ju alltid glädjas åt resultatet =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)