11 december 2008

Julshopping

Har varit i Täby centrum nästan hela dagen och handlat julklappar och lite till mig...
Mamma får ansiktskräm och ögonskugga från The Body Shop, där köpte jag också en eyeliner (vet inte hur det stavas) och en mascara till mig :) Fick boken på bilden på köpet, och också mammas ögonskugga eftersom jag köpte två andra sminkprodukter. Sen hade jag 50 kr bonuscheck och 50 kr rabatt om man handlade över 300 kr... så jag fick mycket för de trehundra nånting jag handlade för :P
Boken verkar bra, tips om masage, yoga, pilates m.m. va också nåt tips om vad som va bäst när man är bakis... låter bra.

Jag har inte lyckats hitta på något till morfar, pappa, lillasyster och två kusiner än. Pappa kanske ska få ett trådlöst tangentbord, men är inte säker.

Jag köpte också en röd stickad tröja på Gina Tricot till mig. Jag har så dåligt med kläder eftersom jag vägrar köpa annat än det jag absolut behöver innan jag gått ner...

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 12 december, 2008 08:57 detta:

    Jag är faktiskt ovanligt tidig med julklapparna. Beror nog mer på pojkvännen än på mig. Förr handlade jag de flesta julklapparna några dagar innan och de sista dagen innan, om inte samma dag. Skönt att jag ändrat mig lite sen dess =P

    Medlem i månader säger du... Jag har varit medlem över ett år, haha. Men motivationen har gått upp och ner. Vet ju att det är svårare att bli av med kg när man är normalviktig, men det är ju roligare när det går fort =P Måste lära mig att tänka om...

    Usch, det är inte alls roligt när man är stressad. Jag vet hur det är. Ingen mat går säker hemma då jag är stressad. Känns lite som att hjärnan stänger av och så står man där och glufsar i sig grej efter grej, utan att knappt tänka på det. Hoppas det blir lite lugnare för dig snart. Kroppen mår ju inte bra av för mycket stress.

    Oj, blev en lång kommentar, hehe!

    Du får ha det så bra. Försöker skicka lugnande vibbar till dig ;)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)