16 december 2008

Shoppat :D

Har precis klickat hem en klänning från nelly.com :) Storlekarna va väldigt svåra att fatta, men valde att ta en small eftersom jag inte är så stor upptill och den sitter löst över magen. Så nu är det spännande om jag kommer i den... annars så får jag ha den i vår. Vad tycker ni? Tack http://lindaslya.blogg.se/ för tipset :)

Nu är julkorten skrivna. Mattias (min pojkvän som är brevbärare) får at med sig och posta dem på jobbet imorn. Hoppas de hinner fram innan jul fastän jag är lite sent ute.

Redovisningen idag gick bra. sa lite fel, men vi lyckades prata och ha diskution i 35 min :)Tyvärr har jag ett arbete som ska vara inlämnat kl 13 imorn som jag verkligen inte förstår. Sitter och väntar nu på att deni ska komma till datorn och se om hon kanske förstår det. Vet inte vad vi gör annars.

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 18 december, 2008 10:25 detta:

    Oooh, vilken fin klänning! =D Har knappt tänkt på vad man ska ha på sig jul och nyår, börjar nog bli dags att tänka på det nu =S

    Jo, huvudvärken berodde nog på stress =P Stressen visade sig redan i helgen då jag åt massa onödigt och igår åt jag inte heller allt för bra.
    Men idag är det nya tag, för att sen antagligen inte äta allt för bra imorgon och på lördag, haha =D
    Men på söndag blir det stenhård koll igen, fram till och med tisdag. Sen får vi se hur jag gör mellan jul och nyår. Ska inte släppa allt för mycket vill inte gå upp allt igen. Men vi får se, börjar på allvar igen den 2:e januari... Ska bli spännande och se hur man klarar vikten över jul och nyår. De senaste åren har det ju inte gått allt för bra =P

    Bra att redovisningen var lyckad!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)