18 december 2008

Shoppat med Emelie

Idag har jag först varit på seminarie i skolan, våran uppgift blev som tur va godkänd!
Sedan mötte jag upp Emelie på tåget och så åkte vi och shoppade lite i Täby centrum. Köpte en tröja på stadium för bara 99 kr, hade kostat 249 :)

Pappa och jag va sen och köpte gran, en stor och fin kalle gran! Tror vi ska klä den senare.

Jag fick min klänning från nelly.com idag! och den passar :)

Har också precis blivit medlem på GratisMode.se , så vi kan få ihop lite poäng till pressentkort på t.ex nelly.com och andra roliga klädbutiker. Följ gärna länken om ni också vill registrera er, så får jag lite poäng också :P Tror man får 50 p redan när man reggar sig.

Nu ska jag ta och fixa nån middag....

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 19 december, 2008 09:02 detta:

    Klänningen ser ju jättebra ut på dig =D

    Jo, fast det IKEA 2 ggr samma vecka är väl att ta i lite ;P

    Stressen börjar lägga sig. Men borde vara lite stressad då jag inte ligger så där jättebra till med min uppsats =S Men, men jag brukar alltid vara ute i sista minuten och det är ju inte än på ett tag ;D

    Jag tjuvvägde mig idag och har otroligt nog gått ner! Så min vikt går neråt trots att jag inte sköter mig. Kan vara att jag trappat ner lite på träningen, vilket resulterar i att musklerna inte binder så mycket vätska eller så har jag tappat lite muskler, vilket inte gör någonting då jag har ganska stora =P
    Aja, vi får se vad som händer med vikten. Hur som så är det ju inte det nya året och "omstarten" allt för långt borta =D

    Ha en bra helg!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)