15 december 2008

Som jag alltid skriver...

Så har jag pluggat nästan hela dagen. Va bara iväg en snabbis för att kolla efter en klänning jag såg i Vecko Revyn från Hm och köpa julkort. Tyvärr hittade jag inte klänningen :/ en lila volangklänning.

Imorgon är det redovisningen... usch jag är jättenervös. Vi har inte fått ihop tillräckligt med tid vi pratar. Mellan 30 och 40 minuter ska det vara. Vi kommer inte ens upp i 20 min... vi får ha en lång diskution med klassen så vi drar ut på tiden...

Just ja måste ju skriva julkorten också! Sista dagen att posta dem imorn om de säkert ska komma fram till jul!

Bild från: http://www.posten.se/m/butik

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 16 december, 2008 14:41 detta:

    Ja, innebandy är farligt. Går alltid därifrån med minst ett blåmärke, ofta flera stycken. Det värsta är ju att blåmärkena sitter i flera veckor efteråt. Inte särskilt snyggt =(

    Hoppas redovisningen gick bra!

    Kram!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)