08 december 2008

Stress

I morse när jag vaknade så tänkte jag vara duktig och ta mig till gymet, har inte varit där på 2 veckor nu...Men precis när jag hade gått upp ringer Mattias och säger att han gjort illa ryggen på jobbet. Eftersom han är ny här i komunen så fick jag vara chaför (det gjorde ont i ryggen när han gasade) och följa med honom till vårdcentralen.
Där blev vi sittande i ca 2 h och en kvart innan vi gick och frågade om vi blivit glömda (vi var ensamma kvar och läkarna gick på lunch) och det hade vi... tjejen i kassan hade råkat missa att ställa Mattias i kö. Så vi fick en tid en timme senare.
Han hem och äta innan, sen tillbaka igen...Så jag har varit där halva dagen. Sen har jag bara hunnit skriva ut och se hur mycket jag har att göra i skolan. Vet inte hur jag ska hinna göra allt.

Han iallfall baka lite idag. Mattias gjorde "ibes cornflakes kakor" och jag kokade lite tryffel som ska stå över natten. Smaksatte med doolys :P Får se hur det smakar.

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 09 december, 2008 12:37 detta:

    Ja, traditioner är härligt. Hade gärna haft några fler. Kanske ska hitta på några egna ;D

    Tråkigt när inte allt går som man hade tänkt. Och f*n vad segt att sitta och vänta på vårdcentralen så länge för att sen få svaret att de glömt att ställa en i kön.

    Usch, jag har jättesvårt att äta nyttigt när jag är stressad. Hoppas du är duktigare än jag på det. Eller ja, mest hoppas jag ju att du ska slippa vara stressad =D

    Vägning imorgon för min del. Får se vad vågen står på. Spännande, haha =P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)