20 januari 2009

Avslappnande

PowerYogan var väldigt avslappnande, men jag kände mig väldigt klumpig och ovig... kanske borde gå där och förbättra det. Vi får se om jag går nästa vecka igen. Jag har iallafall skrivit upp mig på skivstångspass på måndag och kickboxning nästa torsdag.

Dagens mat:
Frukost: Mina vanliga mackor + ett glas juice med "Mighty Greens" i (från du är vad du äter).(Bilden)
Lunch: havregrynsgröt med solrosfrön, lite hallon och soyamjölk.
Middag: Veg lasagne med tomat och machesallad.
Mellanmål: två clementiner, en stor kopp kaffe med soyamjölk.
Kvällsmål: (efter yogan) en äggvita, en tallrik fil och müsli med jordgubbar.

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 21 januari, 2009 08:35 detta:

    Jag hade oxå behövt gå på något pass för att öka min smidighet. Var hyfsat vig förr, men nu är jag stel i hela kroppen typ. Kan ju kanske börja med att stretcha efter mina träningspass =/

    Har funderat att gå på Pilates, men jag vet inte om jag klarar av att ligga där och göra massa lugna, jättejobbiga övningar i grupp. Just nu när jag är så stel känns det bara pinsamt. Aja, får väl se vad man gör. Det blir väl inte direkt bättre av att vänta =P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)