21 januari 2009

Belöningen vid 66 kg!

Nu har jag äntligen fått min första belöning :) Som ni ser på bilden så är det en ögonkräm från The Body Shop :)
Kostade 185 kr tror jag....

När jag ändå var iväg och shoppade den så fick lite mer följa med hem... jag som inte skulle shoppa nåt med nu!
Det blev två vanliga linnen från Gina Tricot för 29 kr st och ett par stövlar från Bianco som bara kostade 450 kr (jämfört med 1300 kr innan). Så det va ju iallafall bra saker :P

Dagens mat:
Frukost: Mina vanliga mackor.
Efter träningen: Ett glas juice med "Mighty Greens" i (från du är vad du äter).
Lunch: havregrynsgröt med solrosfrön, linfrön och soyamjölk.
Middag: potatisklyftor, bönor, bearnaisesås och sallad.
Mellanmål: Några valnötter
Kvällsmål: Vattenmelon.

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 22 januari, 2009 08:14 detta:

    Jag är kär i dina skor. Hade gärna haft sånna jag med, men brukar inte kunna ha stövlar. Har små fötter och stooora vader. Aja, kan väl hoppas på att vaderna kryper lite så jag bara behöver ta en storlek större sen, för då kan man ju lägga i sula. Men när man måste ta 3 storlekar större så fungerar det inte riktigt =P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)