05 januari 2009

Dag 1: Det börjar bra

Har ätit nyttigt idag, har inte räknat men tror inte jag ätit för mycket. Det har iallafall inte blivit något godis idag! Var för länge saden jag hade en godisfri dag... var i november.

Nu är jag iallafall på gång! Ska väga mig imorgon och se... har säkert gått upp. Har ju bara haft 1/7 dagar nyttiga denna vecka.

Jag satt och kollade igenom gamla bilder på datorn. Hittade den här bilden på mig och Dotla. Från ett ridläger för flera år sedan jag var på faxi islandshästar. Jag saknar hästarna så otroligt mycket! Har inte tid eller pengar att rida längre, men brukar vara i stallet nån vecka på sommrarna. Kan verkligen rekmendera faxi islandshästar om ni funderar på att gå på en turridning (som jag och en kompis ledde i sommras). De har så underbara, snälla och gulliga personliga hästar.

Etiketter: , , , , ,

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 06 januari, 2009 12:29 detta:

    Bra jobbat! Jag lyckades också låta bli godiset igår men blev inga kcal räknade. Blir nog enklare att sätta igång ordentligt nästa vecka.
    Fyller ju år idag. Sen blir det till att plugga som en galning fram till fredag. På lördag är det kalas och fest och söndag lär jag inte vara allt för pigg =P Så som sagt nästa vecka blir det hårdare tag.
    Men lika bra att köra en lite mjukare start så man inte tappar motivationen helt (kan vi ju intala oss i alla fall ;P)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)