14 januari 2009

Dagens rapportering då...

Allt jag gjort idag är att plugga, förutom att jag var iväg på en genomgång på förmiddagen, men det hör ju till skolan det me...

Dagens mat:
Frukost: Appelsin,Fazer Rågform med edamerost och gurka.
Lunch: Havregrynsgröt med linfrön, solrosfrön och grön mjölk.
Mellanmål: En valnöt, en kopp kaffe med grön mjölk.
Middag: Quinoasallad med fetaost och gröna oliver (bilden).
Kvällsmål: Två äggvitor (tycker inte om äggula om det inte är i mat eller på macka) och en apelsin.

Tror det är en ganska bra dag.

Jag hinner tyvärr inte träna nåt på gymet nu innan tentan, så jag får ta tag i det nästa vecka! Börjar statistikkursen på tisdag.... har köpt två stora böcker till den... en av dom väger nästan 2 kg. Det blir kul att läsa... Nån som läst statistik på univeristetet?

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

  • Blogger Emelie skrev 14 januari, 2009 22:43 detta:

    Jo, det är ju skönt det med. Man hinner inte ledsna på varandra iaf :) Man måste våga sakna varandra.

    Äh, det är nog bara jag som har för livlig fantasi. Men det låter ju rätt bra med viktväktarna faktiskt :)

    Jodå, dom är väl nyttiga om dom inte är en massa jox på dom :P

    Hoppas det löser sig med macron :)

    Kram  

  • Anonymous Anonym skrev 15 januari, 2009 08:01 detta:

    Mmm, den där salladen ser oförskämt god ut. Du verkar ha haft en riktigt bra matdag igår och jag ser inget godis på listan. Det är ju bra jobbat nu när du är så stressad. Att träningen inte blir av gör ju inte så mycket när man sköter maten. Tummen upp till dig =D

    Statiskt är kul, jag älskar att pilla med siffror. Men jag lärde mig aldrig alla de där jätteavancerade grejorna och det är ett år sen jag gick kursen. Men jag tyckte som sagt att det var/är kul.

    Vågar inte ha nötter hemma för när jag får ett sug är det lätt att jag äter för mycket. Men jag ska allt se till att komma upp i de där kcal på något sätt. Får se till att planera lite bättre. Blir nog lättare nästa vecka då vi börjar ha föreläsningar igen. Får en bättre dygnsrytm då och rör automatiskt mer på mig, vilket gör att jag blir hungrigare (både bra och dåligt =P)

    Oj, måste ni vänta så länge på resultat. Det är ju nästan en månad. Får de verkligen ta så lång tid på sig? Trodde bara de hade max två veckor på sig. Aja, men när statistiken sätter igång får du annat att tänka på =D
    Lycka till! Kommer hålla tummarna för dig på lördag, gör det redan nu märker jag, haha!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)