06 januari 2009

Frusen mango och grönt the

Det är vad jag har tagit upp på rummet till kvällsmål. Har varit ovanligt hungrig idag, men har lyckats hålla mig borta från onyttigheter.

Sett att jag har ett nytt utseende på bloggen? Mattias har hållit på och fixat med det idag, det är inte riktigt klart än men på god väg.

Har suttit och pluggat en stor del av dagen, men tror jag ska ta ledigt resten av kvällen. Ska se om det finns nån snygg våg på rea. Jag skulle behöva ha en egen på rummet, för jag orkar inte springa in i badrummet när jag ska väga mig och försöka hitta ett ställe där golvet är rakt så att vågen inte står och vickar... Sen är en våg ganska bra att ha den dag mattias och jag har egen lägenhet, vilket jag hoppas är snart! Mattias måste bara betala av endel på bilen först...

Ha en bra trettrondags kväll!

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 07 januari, 2009 07:46 detta:

    Tack så mycket! =D

    Jo, jag hade nog lätt kunnat äta mycket mer än jag gjorde. Hyfsat nöjd med vad jag stoppade i mig och helnöjd med resten av dagen.

    Vågar inte kliva upp på vågen idag. Väntar några dagar till... Är ganska säker på att den ligger på plus och jag klarar mig bra utan att se det =P

    Duktigt av dig att bara ta mango och te till kvällsfika. Och det är ju så gott med frusen mango! Hmm... ska nog köpa hem det nästa gång pengarna trillar in på kontot...

    Aja, nu blir det till att plugga.

    Kram!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)