11 januari 2009

God morgon, eller god dag kanske....

Jag har sovit alldeles för länge! Var väl för att Mattias och jag satt uppe och kollade på två filmer som gick på 3an igår, de va "The league" och "Bulletproof". The League har jag sett förut, jag gillar den. Den handlar om några personer med speciella egenskaper som blir rekryterade av England för att stoppa en galning som försöker skapa ett världskrig.
Bulletproof handlar om en polis som jobbar undercover, när han gör det blir en av de personer han ska sätta dit hans bästa vän, sen får man följa hur det går för dem.

Jag lyckades stå emot mitt chokladsug igår! Men jag åt ända ganska mycket frukt, nötter och popcorn för att klara det... inte så bra.

Jag hoppas lillasyrran är klar i bardummet snart... måste gå och duscha så jag kan börja plugga!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)