17 januari 2009

Helt slut

Nu är jag helt slut, har pluggat nonstop i en vecka och knappt kunnat sova. Kanske var därför det gick så dåligt på tentan... för jag har ju pluggat jättemycket. Enligt en kurskompis så får vi svar på tentan den 30 jan och så är det omtenta lördagen den 14 feb (alla hjärtans dag).

Blev lite motion idag för jag var ute på en liten promenad med min bästa kompis, maten har väl varit okey. Jag har varit ovanligt hungrig, man brukar kanske bli det när man är trött.

Mat idag:
Frukost: En äggvita, några mandarinklyftor, två skivor fazer rågform med edamerost och gurka.
Tentamat: Jag åt en del av frukosten där och ca 3-4 mandariner.
Lunch: Havregrynsgröt med hallon och Soyamjölk.
Mellanmål: Några valnötter, en apelsin, en mandarin, en kopp kaffe med lättmjölk.
Middag: Potatisklyftor, kidneybönor, machesallad och bearnaisesås :)

Eftersom jag inte han gå in på datorn igår så kommer gårdagens mat här också:
Frukost: Två skivor fågform med edamerost och gurka.
Lunch: havregrynsgröt med solrosfrön och soyamjölk.
Mellanmål: Kaffe med mellanmjölk och nån frukt.
Middag: Quinoa med quornbitar, frusna grönsaker och en färdig sötsur sås.

Nu ska jag nog ta och kolla lite på TV eller någonting annat lugnt...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)