04 januari 2009

I morgon börjar avgiftningen...

från allt socker jag stoppat i mig sedan sista veckan i november! Har ätit massor av godis, glass, chips och andra onyttigheter varje dag. Men nu är det slut med det!

Mitt nyårslöfte: På min 21 års dag (den 1 juni) ska jag väga 58 kg!
Jag hade det löftet förra året, men det gick inte så bra med det då...

Har kollat hur mycket utgifter jag har i januari. Tur att jag har jobbet mycket....
Nytt sl studentkort ca 2500 kr
Nytt gymkort (3 månader) 900 kr
Tandläkarundersökning ???
Service på bilen ca 2000 kr

Tur att jag fortfarande bor hemma....

Nu ska jag straxt sova. Har mycket att göra imorn.

Bilden är från när jag var 18 (vägde ca 58 kg) och var på the studio och tog bilder. Så ska jag se ut igen!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)