15 januari 2009

Ett snabbt inlägg...

... För jag måste tillbaka till pluggandet, men måste rapportera dagen :)
Idag har jag precis som igår bara varit i skolan och sen pluggat hemma...
Mat:
Frukost: En mandarin, två skivior rågform med edamerost och gurka.
Lunch: Havregrynsgröt med vanlig mellanmjölk, solrosfrön och linfrön.
Mellanmål: En valnöt, en kopp kaffe med mellanmjölk.
Middag: Vegetarisk lasagne! med gurka, kruksallad och tomat till. Min kille va väldigt snäll och lagade middag till mig medan jag pluggade :)
Kvällsmål: Två äggvitor, smoothiefruktmix (frusen) och en kopp te.

Får se om jag lyckas plugga mer nu... känns som att jag börjar få huvudvärk och är helt slut...

2 kommentarer:

  • Blogger Emelie skrev 15 januari, 2009 22:00 detta:

    Jodå, jag är lite halvstolt över mig själv ;)
    Just nu sitter jag och varvar ner och dricker lite kanelte, riktigt gott :)

    Ja, det har du rätt i. Men vill dom inte så får dom slippa. Det är ju trots allt deras liv. Men jag skulle aldrig klara av att se ut sådär. Jag får ångest när vågen närmat sig 70 kg så :P

    Okej :) Kan tro att det ska bli rätt skönt om han får lägenhet då :) Men bra att bo tillsammans sådär ändå, då vet man ju att det kommer funka att bo tillsammans sen också :)

    Kan tänka mig det :) Själv bor jag ju inte på något stort ställe så det skulle nog inte vara så många på mötena här :P

    Kram  

  • Anonymous Anonym skrev 16 januari, 2009 10:25 detta:

    Satt och tittade ut och bara ville ut i solen när den äntligen var framme. Men så tänkte jag att jag måste plugga. Men det blev ju inget pluggat för jag satt bara och tittade ut genom fönstret hela tiden. Så bestämde mig för att gå ut. Och det var så härligt, fast kallt om tårna och låren.

    Nu har du bara en dag kvar sen är det äntligen tenta dags. Och efter det kan du lägga mer fokus på dig själv. Det vet jag iaf att jag kommer göra när den förbenade uppsatsen är klar, förhoppningsvis i början av nästa vecka.

    Kramar till dig!!!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)