12 januari 2009

Mm vattenmellon

Jag och lillasyster åkte som jag skrev till gymet imorse och var duktiga och gymade :) Gick faktiskt ganska bra, men det märktes att jag varit borta länge. Ägaren på gymet kände faktiskt ändå fortfarande igen mig :)
Åt havregrynsgröt med äpple och kanel efter. Tycker om att äta det när jag tränat. Fast jag brukar variera vad jag har i gröten.

Åt lite vattenmellon nu, mycket gott! Fast inte lika god som den är på sommaren då.Till middag hittade jag på något eget hopkok av kidneybönor, linser, krossade tomater, chilisås, basilika och en vitlöksklyfta. Till det hade jag quinoa. Blev faktiskt ganska gott. Så nu har jag matlåda att ta med till universitetet imorn, eftersom jag ska hem till Mattias efter och fira hans mamma som fyller år.

Imorgon är det vägning :S jag är så nervös...

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

  • Blogger Emelie skrev 12 januari, 2009 22:29 detta:

    Ja usch. Tack och lov så är det ju inte alltför ofta det är såhär ;)

    Okej... Ja, det lät lite skumt. Men det kanske är så att kroppen inte riktigt släppa iväg kilona du har när du äter nyttigt? Fast det låter också lite vansinnigt ;)
    Har du testat gå ner i vikt på andra sätt innan viktklubb alltså? Vsd testade du då om man får fråga? :)

    Ja, min kille blir tokig när dom ligger framme så därför har jag dom i en låda då :) Själv bryr jag mig inte så mycket men men. Haha, där var det många bortförklaringar på samma gång ;) Men ja, det tar lite tid. Fast jag brukar föna mitt när jag tvättat det och sen platta luggen endast. Jag lägger nog ca 10-15 minuter på mitt hår när jag tvättat det :) Lite petig ;)

    Kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)