31 januari 2009

Päls

Visste ni att många pälsar som säljs egentligen är katt eller hundpäls som de färgar för att det ska se ut som nåt annat djurs päls? Dessutom så skär dom bort huden medan de fortfarande lever... kan ni tänka er vilket plågeri! Vad ont det måste göra! Jag kan inte förstå hur någon kan använda päls...

Jag läste om dettta i "Eco Queen". En väldigt bra tidning, stog mycket viktiga saker i.


Help Stop the Cruel Fur Industry.

Från http://www.furisdead.com/stream_videos.asp

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 01 februari, 2009 10:28 detta:

    Jo, det är ju så. Dumma IKEA ;)

    Idag lyckades jag gå upp fast pojkvännen låg kvar och sen fick jag även upp honom. Inget gnäll alls, men så gick vi ju upp ganska sent, enligt mig iaf (runt 9). Ska satsa stenhårt på att komma upp jättetidigt för att träna på morgnarna. Får se hur det går...

    Måste hitta tillbaka till motivationen. Den har inte riktigt varit med mig den här veckan =(

    Och till sist: Usch, för päls!  

  • Anonymous Anonym skrev 01 februari, 2009 12:02 detta:

    Svar: Tack!
    Fin blogg :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)