26 januari 2009

Popcorn

Det blev ganska mycket popcorn igår... 1,5 poppad påse. Jag kom i alla fall fram till att Estrellas lättpopcorn är jättetråkiga medan OLWs är jättegoda :) Jag köper alltid OLWs less fat för att de är godast (även bland de som inte är mindre fett), men de var slut när jag va och handlade, så det fick bli estrellas... Konstigt hur det kan vara en sådan skillnad mellan två märken.

Igår va jag och bowlade med Mattias och hans två kompisar... blev ganska utklassad... Men kul va det :) Blev nog en ganska bra matdag, popcorna drog väl över, men annars va det nog ok.

Har varit på 4 timmars föreläsning idag. Jag ligger ganska efter som vanligt, så nu ska jag ta och göra mig en stor kopp kaffe med vanlig soyamjölk. Min favorit (lighten) va slut den också...

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 26 januari, 2009 15:24 detta:

    Popcorn är så gott, fast jag gillar inte micro-popcorn dock. Den helg verkar ha gått kanonbra ju =D
    Jag kan ju lugnt säga att min helg inte var något bra viktmässigt sätt. Får se om jag ens vågar mig upp på vågen på onsdag. Som jag känner just nu så aldrig i livet.

    Aja, man blir iaf motiverad till att äta bättre och röra på sig mer. Var uppe hlav sex imorse för att hinna gå en runda med pojkvännen och så ska vi göra varje vardag nu =D Skönt att börja dagen med en promenad i den friska luften. Får gärna bli lite ljusare bara så är jag nöjd =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)