23 januari 2009

Är detta lyx?

Jag har fått an räkning från veckorevyn på 426,50 kr... mycket pengar, men jag sa ju att jag skulle unna mig mer... och tidningen är ju jättebra. Även om jag inte hinner läsa så ofta så vill jag ändå kunna känna att jag hänger med lite. Man känner sig så isolerad ibland när man bara sitter inne och pluggar annars. Så ja, för mig som fattig student så är det lyx!

Idag har jag varit hos min bästa kompis Emelie och bokat båtbiljetterna till Gotland! Vi åker i juli med Bella och Sara för att vara hos Elin. Ska bli så kul med en tjejvecka på Gotland! Har längtat tillbaka sedan vi kom hem i somras. Nu får sommaren komma fort!

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 24 januari, 2009 17:27 detta:

    Om det där är lyx, då vet jag inte alls vad jag gjort idag :p Jag har köpt kläder för vansinnigt mycket pengar (2100:-). Men det tyckte jag att jag var värd ;)
    Hoppas ni har en mysig helg :)
    Kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)