24 januari 2009

Räksallad utan räkor

Jag och Mattias har suttit och fixat lite med den nya designen som sidan kommer att ha framöver, får se när den är klar att läggas upp. Är nog inte så långt kvar...

Dagens mat:
Frukost: Mackorna och en apelsin.
Lunch: Gårdagens middag (zuccini och abourgine gryta med fullkornspasta)
Mellanmål: En kopp kaffe med laktosfri mellanmjölk, några valnötter och en mandarin.
Middag: En räksallad utan räkor och ost men med gröna oliver, från pizzerian.
Kvällsmål: en kopp te några valnötter.

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 24 januari, 2009 09:36 detta:

    Oja, tidningar är lyx. Funderar på om jag ska ha en prenumeration på någon tidning som belöning när jag kommit ner under 58 kg. Vet bara inte vilken än, finns så många jag vill ha =D

    Vad duktigt du åt. Blir ju nästan lite avis...

    Gårdagen gick så där kan jag ju säga. Tror att jag äter för lite för att orka träna så mycket som jag vill =( Måste ändra på det. Men det är svårt, på något sätt så säger hjärnan hela tiden till mig att lite är bra. Men det är det ju INTE!!!

    Blev dessutom godisdag igår. Både Fredrik och jag var vrålhungriga när vi kom hem från gymmet så vi åt för mycket och då tyckte jag det var bättre att förstöra fredagen, än både fredagen och lördagen...

    Så nu blir det till att äta perfekt idag istället. Och det kan jag, för jag är så bra, haha!!! ;D

    Ha en fortsatt bra helg!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)