15 januari 2009

SNÖ!

Nu är det vinter igen! Snöar så fint utanför fönstret så att man nästan känner lite julstämning, lite sent kanske.... På tal om jul så har jag fortfarande lite julpynt uppe.... får ta ner det efter tentan. Det är så lätt att hitta på måsten som är roligare än att plugga. Och ja, städa är faktiskt mycket roligare än att plugga! Även om det också lätt bortprioriteras...

Kanske blir lite dåligt med inlägg idag eftersom jag pluggar.

Jaja ska väl ta och gå och hämta mitt kaffe så hjärnan kan komma igång... :P

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 15 januari, 2009 20:01 detta:

    Haha, jag hade oxå lite julpynt kvar uppe. Och gissa vad jag gjorde istället för att plugga??? Jepp, helt rätt plockade ner det, haha. Men jag har faktiskt fått mer gjort på uppsatsen idag än på länge. Men det var ju inte så mycket julpynt, vart borta på 30 min, lagom paus i pluggandet ;-)
    Men nu har du iaf bara en dags pluggande kvar och sen är det tenta. Hoppas det kommer några bra frågor till dig =D

    Orkar inte gymmet idag, gick till och från affären för att hämta telefonen och det får räcka som motion idag. Måste äta mer nu innan det blir för sent. Har ätit för lite idag, kanske därför jag är så trött...  

  • Blogger Emelie skrev 15 januari, 2009 20:26 detta:

    Hehe, ja det kan jag tro. Att hålla på och plugga hela tiden måste bli otroligt tråkigt i längden...

    Okej :) Ja, då är ni ju inte uppe i varandra så mycket ändå :) Men ni bor tillsammans eller? :)

    Oj, det var rätt dyrt. Man skulle ju inte ha råd med så många möten och då kanske man tappar motivationen.

    Städningen gick okej, borde kanske torkat golven också men jag orkade bara inte. Men det blev dammsuget i alla fall ;)

    Ha en fin kväll :)

    Kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)