18 januari 2009

Söndag kväll

Dagen har varit ganska seg.. har ju som jag skrev i förra inlägget varit väldigt trött hela dan.. men jag piggade iallafall till mig lite på jobbet.

Dagens mat:
Frukost: Det vanliga....
Lunch: hmmm havregrynsgröt med hallon och soyamjölk igen...
Mellanmål: en liten bit avokado, en valnöt.
Middag: Vitkål och soyafärs med tacokrydda.
Kvällsmål: ca 5 valnötter.

Nu tror jag att jag ska ta och ta bort mitt flagnande nagellack... har en tendens att sitta och pilla bort det innan och under tentan... Sen blir det nog lite läsning i min nya tidning :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)