30 januari 2009

Sushi

Till middag idag så köpte vi sushi, jag hade aldrig ätit det förut, men det va helt ok. Jag köpte en 10 bitar vegetarisk sushi bestående av: 4 veg rullar, 2 avokado, 2 ägg och 2 st tofu. De godaste var de med tofu och avokado. De kommer jag ta mer av näste gång och nog inga ägg... ägg är godast som vanligt kokt.Här ser ni min fina tallrik när jag har ätit lite och lyckats kladda runta allt... det va inte så lätt att äta med pinnarna :P
Min pappa som inte riktigt förstod hur man äter med pinnar...

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 31 januari, 2009 11:32 detta:

    Ja, jag blir också alltid sugen när jag går på IKEA. Men det luktar ju mat i nästan hela varuhuset så det är ju inte så jättekonstigt.

    Försöker vara duktig och komma upp för att träna tidigt. Det jobbiga är ju att Fredrik oftast ligger kvar och då blir det svårt att komma upp. Men nästa vecka så skiter jag i det. Då får han ligga kvar själv, så det så! ;P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)