18 januari 2009

Trött...

Jag har inte kunnat sova bra på länge nu.. inte ens inatt. Tentan är ju klar så jag tycker att jag borde kunna sova bättre, men jag är så besviken och sur på mig själv. Kom på en massa fel jag gjorde direkt när jag kom hem från tentan.... Jag kände mig så okonsentrerad på tentan, vilket inte är så bra.
Så jag har missat en massa poäng som jag hade behövt... :(

Nu ska jag snart iväg och jobba. Är jättetrött fastän jag har druckit en massa kaffe för att försöka bli lite piggare... hoppas jag blir pigg av att jobba.

1 kommentarer:

  • Blogger Emelie skrev 18 januari, 2009 13:41 detta:

    Usch vad trist att inte kunna sova ordentligt. Sliter ju mycket på en :S

    Mmm, jag har varit upp i 72-74 som mest. Då var jag 15-16 tror jag :P Det vill jag inte uppleva igen, om det inte är så att jag blir på smällen förstås.

    Hehe :)

    Okej på så vis :)

    Hoppas att du haft en bra helg.

    Kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)