27 januari 2009

Vart ska jag lägga allt?

Sitter här och funderar på hur mitt rum kan vara så fullt... eller det är väl ganska uppenbart att jag har för mycket saker... men jag tycker jag slänger så mycket utan att köpa. Däremot känns det bara som att det ökar. Kan inte riktigt förstå det.
Det är ju så mycket jag vill och måste spara eftersom jag räknar med att Mattias ska skaffa lägenhet snart. Då är det mycket saker som kommer komma till användning. Men jag måste nog ändå gå igenom lådorna... han inte med det sist jag tänkte göra det. Man vill ju gärna ha lite tid på sig, och så tar det ju ett tag.
Imorgon måste jag i alla fall plugga eftersom jag inte har orkat göra det idag pga huvudvärken, så det blir nog ingen städning då. Får göra som med allt annat och skjuta det på framtiden.

Yogan hjälpte tyvärr inte mot huvudvärken, kändes inte alltför skönt att stå med huvudet neråt i olika positioner när huvudet pulserade... Ska väl ta och gå och lägga mig så den är borta imorgon.

Just nu sitter jag och lyssnar på denna låt, Sash med en ny version av "Encore une fois" som heter "Raindrops".

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Blogger Emelie skrev 27 januari, 2009 23:16 detta:

    Mmm det är ju det som är lite illa. Det är svårt att bli av med men lätt att samla på sig igen. Men den här gången ska det fan hålla sig borta tycker jag. Enough is enough! :)

    Det där programmet jag såg var faktiskt lite halväckligt. Folk får väl göra som dom vill men jag skulle nog aldrig amma mitt barn så länge. Onödigt.

    Ja, jag åker på salmonella efter min Egyptenresa i november. Tror inte det läkt helt och hållet för jag får problem med magen om jag äter fet eller stark mat :P Inte så härligt...

    Kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)