12 februari 2009

Aj!

Usch vad jag hatar isen just nu! Som ni ser på en bild på ett inlägg innan (i förrgår tror jag) så är det ren isbana här! och gångvägarna är inte alltid sandade...
Så när jag gick hem från affären så ramlade jag självklart rätt på rygg på den blanka isen! Som tur var höll mjölken jag hade handlat och bar i påsen tillsammans med mina skolpapper... men nu har jag jätteont vid svanskotan. Det gör väldigt ont när jag böjer, reser och sätter mig så jag vet inte om jag kommer kunna gå på afropowerdance träningen jag är bokad på kl 5...

Jag ska snart svara på alla kommentarer, men blogspot krånglar så jag kan inte se dom! Väntar på att Mattias ska komma hem, hoppas han kan fatta vad som är fel.

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 12 februari, 2009 16:24 detta:

    Ååh, vilken otur. =/  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)