11 februari 2009

Dagssummering

Dagens mat:
Frukost: likadant som igår :) Jag älskar mackor!
Lunch: Den va också likadan som igår... vilken fantasi.
Mellanmål: En kopp kaffe med grön mjölk i, en apelsin, en morot och några valnötter.
Middag: Den ser ni på inlägget innan. Currygryta med tofu i med sallad och quinoa till.
Kvällsmål: Fil med jordgubbar, solrosfrön, müsli och all bran :)

Träning:
ca 50 min BodyToning

Pluggande:
Känns som jag satt med det en evighet, men tyvärr inte lyckats göra så mycket. Det va väldigt svårt.

3 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 11 februari, 2009 22:39 detta:

    Men jag blir så irriterad. Varför, jag skricker inte slagord åt invandrare när jag inte får uppmärksamhet... :(

    Duktig du är som tränar! Borde också ta tag i saken! vad e det du pluggar till!?  

  • Anonymous Anonym skrev 12 februari, 2009 09:21 detta:

    Mackor är smaskens!

    Svar: Nej det är många som ogillar fisk. Jag började hata fisk när man fick panerad fisk i skolan:S Nu börjar det gå över i alla fall:P

    Ja läs på sidan du:)

    Ja eller hur, rea eller en vinst skulle sitta fint:P

    Haha ja det är ju det, fast jag gillar gymmet i alla fall:P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 12 februari, 2009 11:47 detta:

    Ja jag tror det borde gå att köpa Top model säsongerna, annars så går dom ju i repris ganska ofta :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)